Michelin CrossClimate 235/60 R18 107 W

chwilowy brak towaru

  • Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 107
  • Indeks prędkości: W
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Efektywność paliwowa: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, że ta opona może być wykorzystywana zimą jeszcze w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są wynikiem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni zarówno wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta nowoczesna opona dostosowuje swoje atrybuty do warunków pogodowych dzięki zaimplementowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystywania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi jednocześnie letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech nowoczesnych technice.nowoczesna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest istotnie elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zastosowaniu krzemionki najnowszej generacji, która została dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.unikatowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika mają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie znamionuje je kompozycja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest bardzo nieprzystępna, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....