Michelin CrossClimate 235/45 R18 98 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 98
  • Indeks prędkości: Y
  • Typ pojazdu: osobowy

DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą jeszcze w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technologii opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta progresywna opona dostosowuje swoje parametry do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu pionierskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do stosowania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi jednocześnie letnie jak i zimowe i przewagę nad oponami całorocznymi przystępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech progresywnych technologii.innowacyjna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest wyjątkowo elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zastosowaniu krzemionki najnowszej generacji, która została dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika mają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie znamionuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo nieprzystępna, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....