Michelin CrossClimate 225/40 R18 92 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 92
  • Indeks prędkości: Y
  • Typ pojazdu: osobowy

DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą na dodatek w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są wynikiem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni jednocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta progresywna opona dopasowuje swoje właściwości do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystywania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi zarówno letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi przystępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane przez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech zaawansowanych technice.nowoczesna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest stanowczo rozciągliwa dzięki czemu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zastosowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.unikatowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie typowe dla opony letniej, a jednocześnie cechuje je budowa i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest niezwykle skomplikowana, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....