Michelin CrossClimate 215/60 R16 99 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy

DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, że ta opona może być używana zimą także w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta progresywna opona dostosowuje swoje właściwości do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu pionierskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystywania w warunkach zimowych.Opona została poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi równocześnie letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi przystępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech zaawansowanych technice.nowoczesna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest niezwykle elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która została dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie charakteryzuje je kompozycja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....