Michelin CrossClimate 205/55 R16 94 V

cena od 329,04 PLN

oszczędzasz do 34%

Michelin CrossClimate 205/55 R16 94 V
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 94 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy

Oferty

Opis produktu

DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, iż ta opona może być stosowana zimą też w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technologii opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta progresywna opona dopasowuje swoje cechy do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu prekursorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystania w warunkach zimowych.Opona została poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi równocześnie letnie jak i zimowe oraz przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech nowoczesnych technologii.postępowa mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest szczególnie rozciągliwa dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która została dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.unikatowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie typowe dla opony letniej, a równocześnie znamionuje je kompozycja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....