Michelin CrossClimate 185/55 R15 86 H

cena od 1234,84 PLN

Michelin CrossClimate 185/55 R15 86 H
Szerokość przekroju: 185 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 86 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy

Oferty

Opis produktu

DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, że ta opona może być użytkowana zimą również w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do użycia w jednej oponie. Ta postępowa opona dopasowuje swoje cechy do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu pionierskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystywania w warunkach zimowych.Opona została poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi jednocześnie letnie jak i zimowe oraz przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane przez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech progresywnych technologii.postępowa mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest bardzo rozciągliwa dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.nieszablonowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika mają położenie standardowe dla opony letniej, a równocześnie charakteryzuje je kompozycja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest szczególnie niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....