Michelin CrossClimate 165/70 R14 85 T

cena od 244,67 PLN

oszczędzasz do 8%

Michelin CrossClimate 165/70 R14 85 T
Szerokość przekroju: 165 |  Wysokość profilu: 70 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks nośności: 85 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy

Oferty

Opis produktu

DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, że ta opona może być używana zimą dodatkowo w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni jednocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta progresywna opona dopasowuje swoje cechy do warunków pogodowych dzięki zaimplementowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do użytku w warunkach zimowych.Opona została poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi zarówno letnie jak i zimowe oraz przewagę nad oponami całorocznymi przystępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech progresywnych technologii.innowacyjna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest istotnie sprężysta dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zastosowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.nieszablonowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie charakterystyczne dla opony letniej, a równocześnie charakteryzuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....