Michelin Agilis CrossClimate 225/75 R16 118 R

cena od 1213,15 PLN

Michelin Agilis CrossClimate 225/75 R16 118 R
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 75 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 118 |  Indeks prędkości: R |  Typ pojazdu: dostawczy |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A

Oferty

Opis produktu

Bezpieczeństwo we wszelkich warunkach pogodowych(1,2,3)



  • Lider w hamowaniu na suchej nawierzchni wśród opon letnich, zimowych i całorocznych.(1)

  • doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa A hamowania na mokrej nawierzchni latem i zimą.(2)

  • Dopuszczona do używania w warunkach zimowych.(3)



stosowna trakcja w każdym terenie(3)



  • genialna trakcja na śniegu, homologacja 3PMSF.(3)

  • niepowtarzalna rzeźba bieżnika w zarysie litery V z znacznymi klockami bieżnika i szerokimi rowkami dla maksymalnej trakcji na śniegu, w błocie, na trawie i na żwirze...



#1 pod względem trwałości wśród opon letnich, zimowych i całorocznych(4,5)



  • Przebieg obszerniejszy o co najmniej 35% od przeciętnego przebiegu opon letnich, zimowych albo całorocznych konkurencyjnych marek.(4)

  • Oszczędność średnio czterech opon na 100 000 km.(5)





usztywnione dla obszerniejszej wytrzymałości

Specjalne tarcze broniące boki opony przed zniszczeniem


wytrzymała na otarcia mieszanka gumowa oparta na postępowej technologii wykorzystywanej w oponach ciężarowych






Mieszanka gumowa podnosząca przyczepność i zapewniająca trakcję na podłożu niezależnie od temperatury.

niepowtarzalny wzór bieżnika w profilu litery V z szerokimi rowkami gwarantującymi stosowne odprowadzanie wody i śniegu spod opony.

sztywny bieżnik z samoblokujacymi się lamelami 3D dla ulepszonego hamowania na suchej nawierzchni.


niepowtarzalna rzeźba bieżnika dla maksymalnej trakcji na miękkim podłożu (m.in. Śnieg, błoto, trawa, żwir) z następującymi elementami:

Rzeźbą w profilu litery V z masywnymi klockami bieżnika dla optymalnego przyspieszania i hamowania.

Lamelami o ostrych krawędziach na całej wysokości klocków bieżnika dla długookresowego efektu pazura.

Szerokimi rowkami dla udoskonalonego samooczyszczania się bieżnika

Wskaźnik zużycia bieżnika nowej generacji:

4 stopnie wskaźnika upraszczające oszacowanie głębokości bieżnika (0% = bieżnik zużyty do dopuszczalnej przepisami głębokości – konieczna podmiana opony).

Łatwe, skracające czas przestoju śledzenie zużycia opon.



(1) Testy hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzony poprzez IDIADA na zlecenie Michelin w 2017 & 2018 r. Na oponach w wymiarze 235/65R16C 115/113 R zamontowanych w samochodzie Mercedes-Benz Sprinter. W porównaniu z głównymi konkurentkami, oponami letnimi, zimowymi i całorocznymi klasy premium (BRIDGESTONE Duravis 660, CONTINENTAL ContiVanContact™ 100, GOODYEAR Cargo Vector, CONTINENTAL VanContact™ 4Season, PIRELLI Carrier™ All Season, CONTINENTAL VanContact Winter, PIRELLI Carrier™ Winter). (2) Klasa A hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. Testy przeprowadzono w warunkach letnich i zimowych. (3) Oznaczenie zimowe 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu). (4) Testy trwałości przeprowadzony przez IDIADA na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. Na oponach w wymiarze 235/65R16C 115/113 R zamontowanych w samochodzie Mercedes-Benz Sprinter. W porównaniu z głównymi konkurentkami, oponami letnimi, zimowymi i całorocznymi klasy premium (BRIDGESTONE Duravis 660, CONTINENTAL ContiVanContact™ 100, GOODYEAR Cargo Vector, CONTINENTAL VanContact™ 4Season, PIRELLI Carrier™ All Season, CONTINENTAL VanContact Winter, PIRELLI Carrier™ Winter). (Test trwałości w warunkach przeciętnego używania (D50) na dystansie 10 000 km przy głębokości bieżnika 1,6 mm).Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km i szacowanej trwałości na poziomie 1,6 mm. (5) Wewnętrzne obliczenia Michelin oparte na wynikach testu trwałości przeprowadzonego poprzez DEKRA (2017 & 2018) r.



źródło: https://www.michelin.pl