chwilowy brak towaru
10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Użycie dwóch różnorodnych lameli pozwala na zachowanie cechy typowych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.
parametry Wzór bieżnika obszerne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o obszerne rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe doskonałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, nadzwyczajną w najróżniejszych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch najróżniejszych lamelek opona zyskała wysokie właściwości letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w trudnych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (rewelacyjne osiągi zimą)
Rowki boczne w kształcie litery „V" inspirowane czekanem wydajne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w zarysie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i udoskonalone osiągi, gdyż zezwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać stosowne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy usztywniony pełny pas
rewelacyjna wytrzymałość bieżnika.
pokaźny 2-warstwowy pas stalowy
gwarantuje optymalną sztywność bieżnika i polepsza cechy prowadzenia.
Równa linia osnowy wytwarzana z poliestru
udoskonalona sztywność, a także trwałość ściany bocznej.
wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
lepsza jednolitość, a także trwałość pozycji stopki.