cena od 762,46 PLN
10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Użycie dwóch zróżnicowanych lameli zezwala na zachowanie parametry charakterystycznych dla opon letnich od we wnętrzu i dla opon zimowych od zewnątrz.
atrybuty Wzór bieżnika znaczne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki oraz nacięcia wodne są realizowane w oparciu o obszerne rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Lepsze rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe wyśmienite osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, wspaniałą w rozmaitych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zaimplementowaniu dwóch przeróżnych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w niełatwych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (nieprzeciętne osiągi zimą)
Rowki boczne w profilu litery „V" inspirowane czekanem wydajne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w profilu płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, aby zapewniać adekwatne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy umocniony pełny pas
genialna wytrzymałość bieżnika.
szeroki 2-warstwowy pas stalowy
zapewnia adekwatną sztywność bieżnika i poprawia atrybuty prowadzenia.
Równa linia osnowy stworzona z poliestru
lepsza sztywność oraz solidność ściany bocznej.
wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione cechy prowadzenia, a także sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
udoskonalona jednolitość oraz solidność pozycji stopki.