chwilowy brak towaru
Yokohama Geolandar A/T-S G012 255/70R15 C 112S opona terenowa letnia
etykieta; ( G, B, 3))),75dB )
"Yokohama Geolandar A/T-S – jedna opona zadomowiona w dwu światach"
Wielostopniowa konstrukcja bieżnika;
Wielostopniowa kompozycja wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza powiększoną mobilność na drodze i ulepsza parametry opony w zakresie samooczyszczania, zapewniające ulepszoną kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków duże zmniejszenie niepożądanego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długofalowych skutkach.
Pięciostopniowa zmienność bloku;
Bloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, zapewniają minimalizację hałasu wykonanego poprzez bieżnik: stanowią mile widziane rozszerzenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. W dodatku obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.
konkretne osłony ścian bocznych;
Na ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się solidne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę przez przecięciami i ścieraniem,na dodatek dodatkowe poziomy trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.
Trójwymiarowe rowki wzdłużne;
progresywne obszary o obfitej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na nieprzeciętną sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i polepsza prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, zwiększając przebieg bieżnika. Równocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych zagwarantuje idealną przyczepność, choćby na śliskim asfalcie.
Cztery głębokie i proste rowki;
konstrukcja opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy składnik wpływający na najwyższą efektywność odprowadzania wody poprzez oponę A/T-S i ma zasadnicze znaczenie dla jej parametry uniemożliwiających aquaplaningowi, na dodatek ulepszających prowadzenie na mokrej nawierzchni.
Mieszanka i budowa;
znaczne testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia poprzez producenta YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z wyśmienitymi cechami konstrukcyjnymi sprawia, że opona A/T-S jest klasowym liderem. Mocna, dająca szerokie możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć.
Korzyści;
mocne strony;