chwilowy brak towaru
Wielostopniowa konstrukcja bieżnika
Wielostopniowa kompozycja wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza zwiększoną mobilność na drodze i ulepsza właściwości opony w zakresie samooczyszczania, zapewniające udoskonaloną kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków spore zmniejszenie niepożądanego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długofalowych skutkach.
Pięciostopniowa zmienność bloku
Bloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, zapewniają minimalizację hałasu tworzonego poprzez bieżnik: stanowią mile widziane rozszerzenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. Na dodatek obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.
solidne osłony ścian bocznych
Na ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się solidne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę poprzez przecięciami i ścieraniem,dodatkowo uzupełniające poziomy trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.
Trójwymiarowe rowki wzdłużne
progresywne obszary o dużej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na genialną sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i ulepsza prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, powiększając przebieg bieżnika. Jednocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych gwarantuje znakomitą przyczepność, choćby na śliskim asfalcie.
Cztery głębokie i proste rowki
budowa opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy komponent wpływający na najwyższą skuteczność odprowadzania wody poprzez oponę A/T-S i ma zasadnicze znaczenie dla jej atrybuty zapobiegających aquaplaningowi, na dodatek udoskonalających prowadzenie na mokrej nawierzchni.
Mieszanka i budowa
obfite testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia przez firmę YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z nieprzeciętnymi cechami konstrukcyjnymi powoduje, iż opona A/T-S jest klasowym liderem. Konkretna, dająca znaczne możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć.