geolandar a/t-s 205/80 r16 104t xl -dostawa gratis!!! marki Yokohama

chwilowy brak towaru

  • Producent: Yokohama
  • Kategoria: Opony 4x4
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 80
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 104
  • Indeks prędkości: T

Wielostopniowa konstrukcja bieżnika

Wielostopniowa kompozycja wewnętrznego bieżnika stanowi część sekretu trakcji opony A/T-S w terenie. Dodatkowa sztywność oznacza zwiększoną mobilność na drodze i ulepsza właściwości opony w zakresie samooczyszczania, zapewniające udoskonaloną kontrolę w terenie. Kątowe krawędzie wiodące bloków spore zmniejszenie niepożądanego hałasu opon i zmniejszenie nierównomierności zużycia bieżnika. Stanowią innowację o długofalowych skutkach.

Pięciostopniowa zmienność bloku

Bloki wielożeberkowe o wielu długościach, uważnie rozmieszczone wzdłuż obwodu opony, zapewniają minimalizację hałasu tworzonego poprzez bieżnik: stanowią mile widziane rozszerzenie komfortu w kabinie, dla kierowcy i dla pasażera. Na dodatek obciążenie poszczególnych bloków bieżnika jest zoptymalizowane w celu wartościowego zmniejszenia nierównomierności zużycia.

solidne osłony ścian bocznych

Na ścianach bocznych opony GEOLANDAR A/T-S znajdują się solidne osłony bloków opony. Te ulepszenia nie tylko zabezpieczają oponę poprzez przecięciami i ścieraniem,dodatkowo uzupełniające poziomy trakcji warunkach głębokich kolein w terenie.

Trójwymiarowe rowki wzdłużne

progresywne obszary o dużej powierzchni i głęboko wycięte ostrosłupowe rowki wzdłużne Zig-Zag stanowią kluczowy czynnik wpływający na genialną sztywność bloku. Zmniejszenie odkształcenia bloku pod obciążeniem skraca drogę hamowania i ulepsza prowadzenie, minimalizując nierównomierność zużycia bieżnika, powiększając przebieg bieżnika. Jednocześnie "efekt krawędziowy" odprowadzania wody rowków wzdłużnych gwarantuje znakomitą przyczepność, choćby na śliskim asfalcie.

Cztery głębokie i proste rowki

budowa opony A/T-S jest oparta o główny układ bieżnika, składający się z czterech głębokich i prostych rowków. Jest to kluczowy komponent wpływający na najwyższą skuteczność odprowadzania wody poprzez oponę A/T-S i ma zasadnicze znaczenie dla jej atrybuty zapobiegających aquaplaningowi, na dodatek udoskonalających prowadzenie na mokrej nawierzchni.

Mieszanka i budowa

obfite testy prowadzone na całym świecie, w warunkach drogowych i terenowych, doprowadziły do stworzenia przez firmę YOKOHAMA mieszanki, która w połączeniu z nieprzeciętnymi cechami konstrukcyjnymi powoduje, iż opona A/T-S jest klasowym liderem. Konkretna, dająca znaczne możliwości i bezlitosna opona GEOLANDER A/T-S poradzi sobie z każdym terenem, z którym przyjdzie jej się zmierzyć.

Korzyści:
  • Wielostopniowa budowa bloku
  • Oparta na krzemionce mieszanka bieżnikowa
  • 5-stopniowa zmienność bloku
  • Osłony ścian bocznych
atuty:
  • pozwala na oczyszczanie z błota i skażeń, perfekcyjna trakcja w terenie
  • nadzwyczajna przyczepność na mokrej nawierzchni, powiększony przebieg bieżnika
  • Niski poziom hałasu opony, zapewniający ciszę w kabinie
  • Zabezpieczenie przed uszkodzeniami ścian bocznych opony