Dunlop SP QuattroMaxx 275/40 R22 108 Y, 537700

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony 4x4
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R22
  • Indeks nośności: 108
  • Indeks prędkości: Y

Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w prędkich SUVach. Doskonałe wyczucie drogi Precyzja kierowania dzięki technice DuPont™ Kevlar® Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Wysoka niepodatność na aquaplaning.

Głębokie i pokaźne rowki w bieżniku momentalnie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Genialne wyczucie drogi dzięki technice Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx zaimplementowano technologię Dunlop Touch Technology, która wyraźnie udoskonala jakość informacji o drodze przekazywanych przez oponę.

w wyniku czego jazda jest bardziej bezpieczna i wygodna.Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są wzmocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Zwiększa to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów.

Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność sprawność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także niezwykle trwała, dzięki temu zestaw opon starczy na dłużej.

Wysoka wytrzymałość na aquaplaning Głębokie i spore rowki w bieżniku szybko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę choćby w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Specjalny system osadzania obręczy.

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy.

Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika.

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.