Dunlop sp sport maxx 235/50r19 99v mo

cena od 751,69 PLN

Dunlop sp sport maxx 235/50r19 99v mo
Szerokość przekroju: 235 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks nośności: 99 |  Indeks prędkości: V

Oferty

Opis produktu

Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. Perfekcyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu Stabilność i komfort jazdy nadzwyczajne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology.

Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się nad wyraz płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.

rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych ulepszoną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca.

Mieszanka jest w dodatku wyjątkowo trwała, co powiększa żywotność opony.Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx nad wyraz należycie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika prędko odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.

Stabilność i komfort jazdy stabilne centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, poprawiając komfort jazdy.

Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.mocne strony świetna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.