Continental Opona conticrosscontact at 225/75r16 115/112r 2018

cena od 882,06 PLN

Continental Opona conticrosscontact at 225/75r16 115/112r 2018
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 75 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 115 |  Indeks prędkości: R

Oferty

Opis produktu

solidna kompozycja zagwarantuje bezawaryjną przyczepność na asfalcie i w terenie

Nowa opona CrossContact ATR uzupełnia portfolio opon Continental do aut typu SUV i z napędem na cztery koła. W procesie projektowania inżynierowie Continental uwzględnili kryteria stawiane ogumieniu do tego typu pojazdów. Najważniejsze korzyści dla użytkowników opon Continental CrossContact ATR to:

  • świetna trakcja i przyczepność choćby w najtrudniejszym terenie, a także na mokrej nawierzchni
  • lepsza sprawność hamowania na śliskich drogach
  • podwyższona żywotność opon, a także wytrzymałość na przypadkowe uszkodzenia
  • obszerne ograniczenie hałasu toczenia opon
Bezproblemowy dojazd do każdego miejsca!

nowoczesna mieszanka krzemionkowa zapewnia prawidłową przyczepność nawet na mokrej i kątowej lameli w klockach bieżnika, zapewniając szybsze odprowadzanie wody na mokrej nawierzchni. W konsekwencji choćby na mokrej i śliskiej nawierzchni nowa opona Continental do aut 4x4 / SUV gwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność i bezpieczne cechy hamowania.

Bariera akustyczna - w postaci minimalnych prętów pomiędzy blokami w ramieniu opony - ogranicza hałas opony / drogi z boku opony, dzięki czemu jazda jest cichsza.

Aby zapewnić dobrą przyczepność w terenie, konstruktorzy opon wyposażyli CrossContact ATR w specjalne „zęby przyczepne” pomiędzy rowkami, a także w otwartą rzeźbę bieżnika z dużą liczbą lameli. Taki wzór bieżnika zagwarantuje dopełniającą przyczepność na luźnych nawierzchniach.

podczas jazdy po bardziej nierównych, kamienistych torach szerokie bloki bieżnika i wytrzymała mieszanka gumy gwarantują dużą wytrzymałość na przecięcia i pęknięcia, a kamienie są momentalnie wyrzucane z rowków. Na skutek czego nowy CrossContact ATR zezwala na pokaźny przebieg, nawet jeśli jest regularnie stosowany w terenie.

budowa ściany bocznej i ramienia nowej opony ma potężne przedłużenia klocków bieżnika wbite głęboko w ścianę boczną,chronić przed uszkodzeniami bocznymi. Istnieje też żebro ochronne, które broni felgę i oponę w przypadku kontaktu z krawężnikiem albo przeszkodami w nieprzystępnym terenie.