chwilowy brak towaru
Conti4x4WinterContact dla konkretnych samochodów z napędem na cztery kołaSzczegóły technologiczne: W zimie, samochody z oponami Conti4x4WinterContact dadzą radę choćby w najgorszych warunkach Asymetryczny wzór bieznika gwarantuje nadzwyczajne prowadzenie choćby w zimie, a technika lameli "progressive sipe" oznacza genialną stabilność w czasie jazdy i trakcję wielkie boczne rowki skutecznie wypierają wodę i błoto, a także zapewniają ochronę przed aqua- i snowplaningiem Egenskaper: nieszablonowe właściwości trakcyjne i krótka droga hamowania nieprzeciętne parametry jezdne na śniegu i lodzie.
rewelacyjne zachowanie na suchych nawierzchniach. Komfort jazdy i niski poziom hałasu Zabezpieczenie przed aquaplaningiem Zasada działania systemu SSR: W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach.
zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi i felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe zalety.
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży również punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe.
Kompatybilne ze charakterystycznymi felgami. Nietrudny montaż zezwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa