Cnd Rozrząd kpl chrysler voyager 2,5 / 2,8 crd 2001-2007

chwilowy brak towaru

  • Producent: CND
  • Kategoria: Kompletne rozrządy

Rozrząd silnika składający się napinacza, rolek prowadzących, a także ORYGINALNEGO paska rozrządu firmy CONTINENTAL do samochodu ChryslerVoyager / Grand Voyager 2,5 CRD 2001-2007Voyager / Grand Voyager 2,8 CRD 2004-2007 cena za kpl1 x napinacz paska producenta DAYCO1 x pasek producenta CONTITECH (wykorzystywany na pierwszy montaż)2 x rolka paska producenta DEX Uwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu.

Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, lub - jeszcze lepiej - co 60 000 km.

Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej wymiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niżeli w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej.

Obowiązkowo wymieniamy konieczne części napędu rozrządu w stosowanych samochodach świeżo nabytych, które takowej wymiany nie posiadają udokumentowanej. Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób żeby doprowadzić ładunek do silnika oraz pousuwać spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia.

Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak też napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą przede wszystkim do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem nowoczesnać wg zaleceń producenta auta.

Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu stosowanego powinna być wytwarzana wymiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.

marka Continental przyczyniła się do stworzenia nowoczesnego, trwałego paska rozrządu, który w 1961 roku po raz pierwszy użyto w masowo wykonanych samochodach w miejsce klasycznego łańcucha.

Wieloletnie doświadczenie w produkcji elementów samochodowych sprawiło,aktualnie kompletne rozrządy należącej do koncernu producenta Conti montowane są w wielu modelach pojazdów europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

dostępne na niezależnym rynku części zamiennych paski, rolki i zestawy tej marki cieszą się zaufaniem nabywców w ponad 120 krajach dzięki bezawaryjności i wysokiej jakości, jaką gwarantują im innowacyjne technologie produkcji i skrupulatny wybór tworzyw....