Kpl. rozrząd chrysler pt cruiser 2,4 pompa airtex pasek rolka napinacz marki Cnd

chwilowy brak towaru

  • Producent: CND
  • Kategoria: Kompletne rozrządy
Rozrząd silnika składający się z mechanicznego napinacza nowego rodzaju, rolki prowadzącej, paska rozrządu marki Dayco, a także pompy wody z uszczelką genialnej producenta AIRTEX do samochoduCHRYSLERPT Cruiser 2,4 16V 2003-2009 - 100%PT Cruiser 2,4 16V 2000-2002 - napinacz nowego typu - cena za kplKPL =- pompa płynu chłodzącego AIRTEX- rolka napinacza - rolka zwrotna paska-pasek rozrządu marki Dayco!!! nie pasuje do TURBO!!!ROCZNIKI 2000-2002, niestety przed rozebraniem nie można stwierdzić na jakie rozwiązanie zdecydował się poprzedni właściciel- wymienił napinacz z obudową na nowy wariant napinacza (na taką jak na zdjęciu)- wymienił samą rolkę napinaczarolka napinacza jest o 2mm pokaźniejsza od oryginalnej, ale w niczym to nie przeszkadzawiększy rozmiar rolki napinającej nie przestawia faz rozrząduDayco to czołowa firma grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie maszyn, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, maszyn do robót ziemnych, urządzeń rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) i certyfikaty wystawiane przez kupujących, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. Min. ChryslerAIRTEX to największy na świecie, niezależny marka pomp wody, do wszystkich marek samochodów, z ponad 70-cio letnim doświadczeniem w branży.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób aby doprowadzić ładunek do silnika i usunąć spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska, a także osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak w dodatku napinacz. To ważne, bowiem awarie tych składników prowadzą z reguły do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.Należy zatem progresywnać wg zaleceń producenta auta. Nie stosowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu użytkowanego powinna być wykonana zamiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia....