Sachs Amortyzator przod lewy bmw 3 e46 01-05 supertouring szt

chwilowy brak towaru

  • Producent: SACHS
  • Kategoria: Amortyzatory
  • Marka pojazdu: BMW
właściwości
  • typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
  • wariant amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • Parametr: SFE32/22X56A
  • Strona zabudowy: z lewej
  • parzyste numery artykułów: 317 544
OpisAmortyzatory samochody osobowe

Amortyzator to kluczowy składnik konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Poprzez optymalne tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach aby uzyskać realnie jak najlepszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. By temu sprostać, inżynierowie sporo lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają lepszy komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, żeby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. Sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, ale przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy rodzaj opisywanego elementu, czyli wariant cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory, a także zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania pomiędzy nimi, i to one decydują o szybkości pracy tłoka. Optymalnie dopasowany zawór zapewnia zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak mieści w sobie gaz, a skrupulatniej azot, a także olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w chwili sporego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to ulepszoną trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i proponuje możliwość działania progresywnego. Niestety jego regeneracja nie jest możliwa. Warto wiedzieć, iż amortyzatory mają także obszerny wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W chwili kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego efektem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie adekwatnej pomocy w chwili poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort oraz bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, nawet jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w rozmaitych przedziałach cenowych. Wynajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal.

O marce Sachs amortyzatory

Części producenta SACHS są wytwarzane z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i najkorzystniejszej przystępnej technice. Dlatego liczni producenci samochodowi wyposażają swoje pojazdy w produkty SACHS: każdego roku z linii produkcyjnych zjeżdża ponad 10 milionów nowych pojazdów, w których zamontowane są tłumiki drgań i amortyzatory SACHS. Co więcej, firma SACHS oferuje wysokiej jakości sprzęgła dla producentów oryginalnego wyposażenia i na rynek części zamiennych. Producent SACHS oferuje produkty do różnorodnych zastosowań, które uwzględniają prawie wszystkie typy pojazdów na europejskim, jak i azjatyckim rynku motoryzacyjnym. Aktualnie, w samej Europie, portfolio części zamiennych marki SACHS obejmuje amortyzatory i tłumiki drgań do ponad 38 milionów azjatyckich pojazdów rozmaitych producentów. Jest to gwarancją jakości firmy SACHS dla szerokiej gamy modeli, na której mogą polegać partnerzy handlowi, warsztaty i właściciele pojazdów. Liczni znani producenci samochodów wyposażają standardowo swoje świeże pojazdy w wysokiej jakości amortyzatory marki SACHS. Co roku ponad 10 milionów nowych aut zjeżdża z taśmy produkcyjnej wyposażone w produkty SACHS. Równocześnie wykorzystujemy doświadczenie zdobyte w produkowaniu oryginalnego wyposażenia podczas produkcji części zamiennych. Dlatego nasze amortyzatory dostępne na rynku wtórnym są zawsze najwyższej jakości, a to oznacza bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdę w nowoczesnym stylu. Niezależnie od warunków panujących na drodze efektywność zawieszenia i dynamika, którą zapewniają, oznacza wspaniałą przyczepność i łatwiejsze prowadzenie pojazdu na zakrętach. SACHS proponuje różne typy amortyzatorów, np. Amortyzatory jednorurowe i dwururowe, kolumny prowadzące, wsporniki sprężyn (amortyzatory z tarczą sprężynową) i siłowniki zawieszenia (amortyzatory z hydraulicznym układem poziomującym). Produktem specjalnym jest lekki amortyzator SACHS wykonany z aluminium łączący efekty kilku rozwiązań. Rura wyrównawcza amortyzatora ma ścianki o różnorodnej grubości i gwarantuje trwałość przy obfitych obciążeniach. Inne obszary są realnie cienkie, aby ograniczyć masę. Produkcja seryjna tego innowacyjnego artykułu jest oparta na kompleksowej procedurze, która generuje przeróżne grubości ścian choćby w 17 koordynowanych krokach procesowych. Oprócz amortyzatorów, lekka budowa jest także wykorzystywana przy konstrukcji kolumn prowadzących SACHS.